|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید
تلاش وهابیون برای منتسب نمودن مذهب حقه تشیع به حکومت صفویه

به گزارش «شیعه نیوز»، "شیخ جعفر ابراهیمی"خطیب توانای شیعه عراقی روز گذشته طی سخنرانی، استفاده از لفظ "صفویه" برای حمله رسانه ای و سیاسی به تشیع را ناپسند شمرد و آن را محکوم کرد.
وی در اظهاراتش گفت: اگر "صفویه" به معنی التزام به مبانی اهل بیت (علیهم السلام) است، پس من یک صفوی هستم.
شیخ جعفر ابراهیمی؛ استفاده از شعارهای قومیتی در چارچوب مباحث تفکر دینی را محکوم کرد و افزود: اسلام مخالف تفرقه بر اساس قومیت و نژاد است و میزان برتری در اسلام همان تقوی و پرهیزگاری است.
وی در خصوص این اتهام که اصل شیعه از یک مکتب عجمی است، گفت: این کلامی باطل و بیهوده است، چراکه اسلام بین عرب و عجم هیچ تفاوتی قائل نیست و معیار تمایز فقط  تقواست، و در ضمن اهل بیت (علیم السلام) از اصل عربی هستند.
"جعفر عجیل عبید موسى الخزاعی" ملقب به ابراهیمی از خطیبان زبر دست شیعه در کشور عراق است. پدر ایشان از محبان سرسخت تشیع و امام حسین (علیه السلام) بودند به نحوی که نذر می کنند یکی از فرزندانشان خطیب حسینی شود. از اساتید برجسته شیخ جعفر ابراهیمی در حوزه  نجف می توان به "سید محسن حکیم، سید محمد باقر حکیم، سید کاظم حکیم،سید کمال حکیم، سید محمد صدر و ..." اشاره کرد.

  • حیـدر کـرار

نظرات (۱)

ضمن تشکر از نوشتن این تایپیک،تعجب میکنم واقعا بی خردی تا کی،آیات و روایات مربوط به ولایت و تبعیت از اهل بیت علیهم السلام را باز صفویه در قرآن و کتاباشون جا دادن،کسی نیست بهشون بگه اسرائییه چه بلایی به سر کتاباشون اوردن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران