|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

دانلود نرم افزار فتوشاپ CS6 بدون نیاز به نصب

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۲۶ ب.ظ

نرم افزار فتوشاپ CS6 پرتابل –Portable Photoshop CS6 Extended 13.1.2

در این مطلب قصد داریم جدیدترین نسخه از نرم افزار معروف و فوق قدرتمند فتوشاپ که می توان گفت در زمینه گرافیکی حرف اول را می زند، یعنی نسخه ۱۳٫۰٫۱ یا CS6 را برای شما عزیزان، به صورت قابل حمل آماده کنیم. این نسخه از فتوشاپ، با حجم مناسبی که دارد، ازتمامی زبان های نسخه معمولی پشتیبانی کرده و هم اکنون با حجم ۹۸ مگابایت آماده دانلود کردن است.


downloadلینک دانلود مستقیم نسخه ۳۲ بیت – 167 مگابایت

downloadلینک دانلود مستقیم نسخه ۶۴ بیت – 110 مگابایت

password فتوشاپ قابل حمل Adobe Photoshop CS6 13.1.2 Extended Final Portableرمز فایل: www.downloadha.com

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • حیـدر کـرار

نظرات (۵۵)

ممنون
پاسخ:
موفق باشید
دستتون درد نکنه
______________________________________________________________
پاسخ:
امیدوارم لذ ت برده باشید
داد به دادم برس چرا اخر دانلود ارور میده متنظر جوابتون هستم
پاسخ:
سلام
هر دو فایل را بررسی کردیم؛ مشکل خاصی نبود، نرم افزار خود راچک نمایید.
متشکریم
جرامن با اشکال نصب مواجه شدم
پاسخ:
سلام
نسخه متناسب با ویندوز خود را دانلود کنید..64 بیت یا 32 بیت
این نسخه نیاز به نصب ندارد
ارور نصب میده
چقدددددددددد دیر میادددددددددددددددددددددددددددددد
من بلدنیستم بابرنامه کارکنم لطفاکمکم کنید
برنامه ک اصلابازنمیشه عااااامو...مسخرمون کردی؟
این برنامه که درخواست نصب میدهد...باید چه کار کرد؟
نصبش کردم اجرانمیشه اصلان بالانمیاره
خیلی زایه اید
بسیار ممنون
  • اواتار انگ
  • ببخشید نسخه چه سالیه
    ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممنون
    سلام خسته نباشید
    دانلودش کردن وبعد اکستراکتش کردم ولی وقتی روش کلیک میکنم این رو نشون میده:
    Do you want to allow the following program an unknown publisher to make changes to this computer?
    بعد برنامه اجرا میشه ولی بعد از خروج برای ورود دوباره بازم همینطور میشه.
    لطفا راهنماییم کنید.

    مرسی واقعا ممنون راحت دانلود شد
    inke bayad nasb she
    modir jan iekam deghat konid
    سلام و خسته نباشید

    بدون هیچ مشکلی برنامه دانلود و اجرا شد و هیچ نیازی هم به نصب نداشت

    ممنون و موفق باشید
    ممممممنون ولی نمیاد
    سلام ممنون
    من نصب کردم اما وقتی تایپ میکنم به فارسی حروف از هم جدا میشه
    سلام من وقتی دانلود کردم واکسپرس میکنم روش کلیک میکنم نمیاره بالا
    سلام بخدا اگه نصب نشه من میدونم و شما چون من کاره مهمی دارم با این برنامه دارم
    اگه جوابم بدید بد نبیستا ثواب میکنید
    پاسخ:
    سلام
    لطفا مشکلتون رو بفرمایید..
    من تو کامپیوتر نسخه cs4 رو دارم....برای کار با نسخه جدید حتما باید قدیمی رو پاک کنم یا اینکه میشه هر دو رو باهم داشته باشم؟
    پاسخ:

    سلام.

    هر دو نصب باشن مشکلی پیش نمیاد.

    سلام ببخشید را تایپ فارسیش از هم جداست؟
  • محمدکریم رحمانی‌پور
  • سلام
    خوب هست طبق فرمایش شما مشکلی نداره درسته نسخه متناسب با ویندوز خود را دانلود کنید..64 بیت یا 32 بیت
    این نسخه نیاز به نصب ندارد

    شما که تجربه دارین ما راهنمائی فرمایید اولین بار استفاده کردم اطلاعاتی از نرم‌افزار خوبتون ندارم علاقه‌مند که استفاده نمایم بی‌نهایت از لطف شما سپاسگزارم فرق نسخه‌هّا را بیان فرمائید در اصل آموزش مختصری به ایملم ارسال فرمائید. کار زیاد تجربه خیلی مؤثره از تمام دوستان راهنمائی می‌خوام متشکرم از تمام دوستانی که عنایت دارید و راهنمائی می‌فرمائید.
  • محمدکریم رحمانی‌پور
  • سلام
    از باب تشکر از شما بزرگوارنی که امکانات خوبتون را در اختیار کاربران میزارین
    خوب هست طبق فرمایش شما مشکلی نداره درسته نسخه متناسب با ویندوز خود را دانلود کنید..64 بیت یا 32 بیت
    این نسخه نیاز به نصب ندارد فرمایشتون بسیار متین است. فقط توضیحتون را قبل از استفاده بیشتر بفرمائید هر قدر مختصر و روشن بهتره تجربه دیگران هم کارساز هست.

    شما که تجربه دارین ما راهنمائی فرمایید اولین بار استفاده کردم اطلاعاتی از نرم‌افزار خوبتون ندارم علاقه‌مندم ضمنا نیاز هم دارم به این که استفاده نمایم بی‌نهایت از لطف شما سپاسگزارم فرق نسخه‌هّا را بیان فرمائید در اصل آموزش مختصری به این آدرس لطف بفرمائید: k_rahmanipuor@yahoo.com ارسال فرمائید. کار زیاد تجربه خیلی مؤثره از تمام دوستان راهنمائی می‌خوام متشکرم از تمام دوستانی که عنایت دارید و راهنمائی می‌فرمائید.

    www.savaaegh.ir
    واسه ویندوز 7 کار میکنه فقط؟
    پاسخ:
    سلام
    بر روی xp امتحان نکردیم.
    این نرم افزار اسرائیلی و حرام است ...چرا گذاشتید
    عزیز اینکه فقط برای ویندوز 7 هست..هرکاری کردم تو xp باز نکرد
    من هر دو نسخه اش را دانلود کردم بعد از اکسترکت هر دو هیچکدوم باز نشدند
    پاسخ:
    سلام
    اگر ویندوزتون xp هست ظاهرا بر روی xp کاربردی ندارد.
    دوست عزیز رو ویندوز هشت نصب میشه؟؟؟؟
    پاسخ:
    برادر؛ بنده رو ویندوز سون امتحانش کردم کار میکنه.
    به گمانم بروی ایت هم جواب میده
    آقا ممنون
    پاسخ:
    پایدار باشید
    mishe tarz karesh ro begi ?
    خیلی ممنون
    ببخشیدخیلی نیاز دارم چگونه باهاش کار کنم آیا اصلا نیاز به نصب ندارد؟مطمئن هستین
    پاسخ:
    سلام
    نیاز به نصب ندارد...
    این برنامه که باز نمیشه مگه ما مسخره شما شدیم؟
    پاسخ:
    ارور خاصی میده؟
    این روش را امتحان کنید: به روی آیکون راست کلیک کنید و گزینه run as administrator را فعال کنید به احتمال زیاد باز می شود
    واقعاکه انقدرحجم گرفت ازم انگارنه انگارمتاسفم برای این به اصطلاح کمکاتون.
    پاسخ:
    دیگران نصب کردند همچین مشکلی گزارش نشد
    سلام از کجا بفهمم باید 32بیتی یا 64 بیتی مناسب ویندوز ام هست؟
    پاسخ:
    سلام.
    بر روی مای کامپیوتر دسکتاپ خود راست کلیک کنید و گزینه پروپرتیس را باز کنید...مشخصات سیستم خود آنجا نوشته شده
    سلام :
    برنامه فتو شاپ و ذانلود کردم مناسفانه رمز میخواد چی باید بزنم ؟
    لطفا جواب بدید
    پاسخ:
    سلام
    آدرس زیر را وارد کنید:
    www.downloadha.com
    اقا گل کاشتین واقعا ممنونتونم

    از 3تا سایت دیگه دانلودش کردم ولی هیچ کدوم کار نکردن هر چی شارژ داشتم خرج فتوشاپ شد

    دستتون درد نکنهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ایشالا سایتتون پر طرفدار باشه
    سلام.متاسفانه واسه منم باز نمیشه.ویندوزم ویستا هست.یعنی به خاطر ویندوزه؟😔
    پاسخ:
    سلام

    شاید...
    برنامه هم رمز میخوا هم نتونستم وصلش کنم روششو لگف کنین بگید
    پاسخ:
    این رمز: www.downloadha.com در پایین پست نوشته شده است.
    the password that you typed is not correct.try typing it aginاین پیامو میده ممنون زود ج بدین
    پاسخ:
    پسورد موجود در پست را هنگام اکسترکت وارد نمایید
    عالی بود مرسی
    سلام چطور میتونم فارسی تایپ کنم من هر چی تایپ میکنم برعکس میزنه خواهشمندم راهنمایی کنید .


    با تشکر
    اینکه نیازبه نصب داش که
    اگه نیاز داش چی
    kheili kheili mamnoon.
    aliiiiiiiiiii
    mn paswordo mizanam ( the password that you typed is not correct.try typing it agin ) miyad
    chikar konm?
    پاسخ:
    پسورد را تایپ کنید
    فارسی نویسش مشکل داره میشه راهنمایی کنید؟هرچی فارسی میزنم برعکس و یا جداگانه مینوسه


    لطفا راه حل رو بگید
    نصب نمیشه
    پاسخ:
    نیاز به نصب ندارد
    سلام ببخشید اصلا فایلی که دانلود کردم نیست چه جوری پیداش کنم لطفا اصلا نیومد فقط یه پوشه خالی اومد .
    خیلی ممنون
    سلام خوبین؟ دستتون درد نکنه راحت نصب کردم فقط فونت فارسی رو برکس و جداجدا می نویسه چی کار کنم؟ لطفا راهنمایی کنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    |بر بال اندیشه|

    » بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

    دنبال کنندگان ۴ نفر
    این وبلاگ را دنبال کنید
    تبلیغات
    Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران