|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

دانلود نرم افزار وی چت weChat 5.0  برای اندروید و سیمبین با لینک مستقیم

weChat یکی از بهترین مسنجرهای موجود برای اندروید است که تا به امروز بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و برای انواع سیستم عامل اندروید، ویندوز فون و اپل نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است. با این مسنجر می توانید به آسانی به چت با دوستانتان بپردازید . امکان چت به صورت صوتی، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است که از جمله مسنجرهای متفاوت بوده و امکانات فراوانی را در خود نهفته است.

تغییرات نسخه ی v5.0 :

*  افزوده شدن امکان ذخیره محتوای مورد علاقه از چت

* افروده شدن قابلیت اضافه کردن دوستان با نزدیک هم نگه داشتن گوشی

* حذف آسان تاریخچه ی چت با یک کلیک

به منظور حمایت از مسنجرهای ایرانی لینک دانلود این مسنجر از تاریخ 1394/03/10 حذف گردید!

همچنین به سؤالات کاربران از قبیل رفع مشکلات و راهنمایی کردن؛ جواب داده نخواهد شد.

وی چت گوشی های  symbian^3 (لمسی): دانلود

وی چت گوشی های سیمبین (کیبوردی) s60v3: دانلود

وی چت گوشی های سیمبین (لمسی) s60v5: دانلود

>> اگر نوع گوشی خود را نمی دانید، روی لینک مقابل کلیک کنید: انواع گوشی سیمبین

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

توجه: دوستانی که توی سیمبیان مشکل server busy دارن برن یک Access point جدید بسازن مشکلشون حل میشه

توجه: دوستانی که وی چت و واتساپ رو با هم نصب کردن ارور server busy.please try again later میگیرن چون این دو برنامه با هم تداخل دارن و فقط یکی رو باید نصب داشته باشید، اگر این مشکل رو دارید دو راه هست یا با وایرلس گوشیتون به اینترنت وصل بشید که از دوتاش بتونید استفاده کنید یا یکی رو باید پاک کنید

توجه:1- وی چت نسخه سمبین فارسی رو برعکس نشون میده یعنی باید از اخر به اول بخونید 2- وقتی نصبش کردید باید شمارتون رو در اون ثبت کنید اگر با خطای سور ایزی مواجه شدید با یک اینترنت وای فای پرسرعت انجام بدید حل میشه 3- اگر وارد شدید رمز خواست شما قبلا ابن شماره رو ثبت کردید باید از قسمت فراموش کردن رمز در خواست رمز جدید بدید که بعد از تایید یک اس ام اس براتون میاد اون رو باز کنید یک لینک وب داده که شما باید با مرورگر گوشیتون اون رو باز کنید و رمز جدید رو وارد کنید و زیرش دوباره رمز و تکرار کنید و تایید کنید و دیگه با اون رمز وارد بشید 4- در نسخه سیمبین بعد از نصب باید برید تو تنظیمات رمز براش تعریف کنید والا اگر اومدید کامل بیرون ازش دچار مشکل میشید 5- وی چت نسخه اندروید با فارسی مشکل نداره و عالیه 6- تازه وارد ها که وی چت نصب کردید بعد از اینکه از قسمت ساین آپ شمارتونو دادید منتظر یک اس ام اس باشد که براتون میاد و داخلش یک رمز هست اون رو وارد وی چت میکنید و برنامه تایید میشه

توجه: کابران عزیز! لطفا جواب سؤال خود را در بخش نظرات همین پست پیدا کرده و از ارسال سؤال تکراری خودداری فرمایید.

توجه: وی چت موجود در این پست، مخصوص نسخه های عنوان شده می باشد. دوستان می تونن به سایت وی چت یا سایت گوشی خودشون رجوع کنن و یا نسخه مورد نظر گوشی خود را به انگلیسی تو گوگل سرچ کنن.

توجه: لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

نظرات (۱۷۰)

  • دانلود وی چت اندروید
  • خیلی متشکر برنامه ویچت چیز خوبیه
    پاسخ:
    سلام
    امیدوارم لذت برده باشید.
    سلام میشه لطف کنین برنامه وی چت را واسم بفرستین ممنون میشم.
    Download nemishe bara symbian 5800 mikham
    سلام .برایs60v5دانلود نمیشه
    پاسخ:
    سلام
    لینک بررسی شد؛ دانلود می شود.
    ممنون
    سلام من تازه واردم لطفا راهنمایم کنید
    سلام .چطور وی چت رو روی لب تابم نصب کنم؟؟؟؟ایا با نرم افزار bluestacks نصب کرد؟؟؟؟چطوری؟؟؟؟؟؟

    ممنون از سایت خوبتون!!!
    پاسخ:
    سلام
    لطفا به دو لینک زیر رجوع نمایید:
    http://savaaegh.ir/1392/07/30/post216
    http://savaaegh.ir/1392/08/01/post217
    سلام ببخشیداین وی چت ماله کامپیوترهم هست
    پاسخ:
    سلام
    به لینک زیر رجوع کنید:
    http://savaaegh.ir/1392/07/30/post216
    سلام .خسته نباشید نرم افزار وی چت را برای گوشی ان 8 لازم دارم از چه سایتی باید پیداش کنم مرسی
    پاسخ:
    سلام
    قابل توجه دوستان عزیز:
    وی چت موجود در این پست، مخصوص نسخه های عنوان شده می باشد.

    دوستان می تونن به سایت وی چت یا سایت گوشی خودشون رجوع کنن.
    راه سوم: به انگلیسی تو گوگل سرچ کنید.
    از نگاهتون ممنون.
    موفق باشید
    یاعلی
    salam man goshim samsung corby gts3850 hast mishe behem begid chetor wechat nasb konam?
    پاسخ:
    سلام
    لینک دانلود:
    http://free2downloads.com/2013/10/26/download-wechat-samsung-corby-gt-s3850/
    قابل توجه دوستان عزیز:
    وی چت موجود در این پست، مخصوص نسخه های عنوان شده می باشد.

    دوستان می تونن به سایت وی چت یا سایت گوشی خودشون رجوع کنن.
    راه سوم: به انگلیسی تو گوگل سرچ کنید.
    از نگاهتون ممنون.
    موفق باشید
    یاعلی
    سلام.. گوشی N70 رو ساپورت میکنه ؟
    پاسخ:
    سلام
    به انگلیسی تو گوگل سرچ کن پیدا میشه.


    اینم لینکش:
    http://en.softonic.com/s/we-chat-nokia-n70:symbian
    ویچت برا pcنیسته!
    پاسخ:
    سلام
    دو راه داره:
    1- به لینک زیر رجوع کنید:
    http://savaaegh.ir/1392/07/30/post216
    2- برنامه Bluestacks رو دانلود و نصب کنید
    http://www.kamyabdl.com/bluestacks/
    سلام چطوری وی چتو واسه کامپیوتردانلودکنم؟هرکاری میکنم نمیشه.
    پاسخ:
    سلام
    به لینک زیر رجوع کنید:
    http://savaaegh.ir/1392/07/30/post216
    سلام.. وی چت برای جاوا نصب کردم همین نسخه که گذاشتین تو لینکی که تو نظرهاست اما ارور میده
    مینویسه:
    خطای جاوا.حافظه ای موجود نیست
    گوشیم هم کوربی 1 هست
    خواهش میکنم کمکم کنید و راهنماییم کنین..خیلی به ویچت نیاز دارم
    پاسخ:
    سلام
    شاید تاریخ گوشیتون درست نیست..تاریخ رو چک کنید و از حجم حافظه خود اطمینان کنید.
    ممنون از نگاهتون.


    قابل توجه دوستان عزیز:
    وی چت موجود در این پست، مخصوص نسخه های عنوان شده می باشد.

    دوستان می تونن به سایت وی چت یا سایت گوشی خودشون رجوع کنن.
    راه سوم: به انگلیسی تو گوگل سرچ کنید.
    از نگاهتون ممنون.
    موفق باشید
    یاعلی
    سلام خسته نباشید wechat واسه گوشی نوکیا 5530 میخوام اگه امکان داره لینک دانلود بدین یا راهنمایی کنین
    پاسخ:
    سلام
    شما می تونید این عبارت رو به انگلیسی سرچ کنید wechat nokia 5530


    اینم لینکش:
    http://lookup.feedreader.com/Download_Wechat_Nokia_5530
  • فرشادمحبی
  • سلام.وی چت روی گوشی نوکیا n70 نصب میشه؟
    پاسخ:
    سلام
     لینک دانلود:
    http://en.softonic.com/s/we-chat-nokia-n70:symbian
    وی چت برای کامپیوتر هم هست باذکر سایت مرسی
    پاسخ:
    سلام
    به لینک زیر رجوع فرمایید:
    http://savaaegh.ir/1392/07/30/post216
    سلام برنامه کامل نصب نمیشه.چیکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    نسخه ای که نصب کردید سازگار با گوشیتون نیست باید ورژن بالاتری رو نصب کنید
    همچنین ساعت و تاریخ گوشیتون رو درست کنید
    ایا سامسونگ کوربی 2 رو ساپورت میکنه
    vase goshie 5233ham nasb mishe?


    سلام.
    برای گوشی اچ تی سی مینی ویندوز وی چت نیست !!!!!!!!!! :(
    salam man khordam b mo6kel? che konam?
    پاسخ:
    سلام
    این موارد را چک کنید:
    - ساعت و تاریخ گوشی به روز باشد
    - نسخه دانلود شده متناسب با سیستم عامل گوشیتون باشه
    - و یا ورژن بالاتری رو باید نصب کنید
    چرا در سیمبین از فارشی پشتیبانی نمیشه؟
    پاسخ:
    سلام
    پشتیبانی می کند ولی برعکس می نویسد
    we chat baraie gushi nokia c6 ham hast??
    mishe linke sho bezarid??
    mersy
    d:
    وی چت جاوا برای iphon 4 چینی نسب نمیشه
    لطفا کمکم کنید.
    سلام من برای نوکیا 500 دانلود کرذم میخوام وارد بشم ارور میده server busy لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام
    علامت اینکه سرور مشغول است.. دوباره سعی کنید
    اگه نشد این موارد را چک کنید:
    - ساعت و تاریخ گوشی به روز باشد
    - نسخه دانلود شده متناسب با سیستم عامل گوشیتون باشه
    - و یا ورژن بالاتری رو باید نصب کنید
    -یا اینکه گوشیتون نیاز به تنظیمات کارخانه دارد
    سلام جاوا وی چت نداره؟
    پاسخ:
    سلام
    ما این لینک را سراغ داریم..البته امتحان نکردیم:
    http://up.behtarin.com/uploads/259d5173771.zip
    salam.samsung f480 .we chat dare؟
    سلام گوشی من سامسونگ5560 است وی چت جاوا را نصب کرده ام اما موقع اجرا خطا می دهد که فرمت جاوا نامعتبراست چیکار کنم
  • نوکیا n97 مینی
  • درود و ممنون از کمک هاتون من وی چت رو برای نوکیا n97 مینی نصب کردم ولی زبانش مشکل داره و مربع مربع هست؟؟ مشکلش چیه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام
    مشکل از فونت فارسی گوشیتونه
    سلام چرا وی چت برای سیمبین فارسی رو برعکس مینویسه؟!؟!؟!
    پاسخ:
    سلام
    مشکل از فونت فارسی گوشی است که مشکل گوشی های نوکیا هست
    سلام, جرا wechat برای samsung starII با ویندوز عامل جاوا پشتیبانی نمیشه؟؟
    لینکی برای دانلود سراغ ندارید؟
    پاسخ:
    سلام
    من این لینک رو سراغ دارم ولی خودم امتحان نکردم:
    http://up.behtarin.com/uploads/259d5173771.zip

    سلام من ن.کیا آشا 501 دارم ولی جاوا نصبکه میشه باز نمی کنه و ارور میده میشه لطفا راهنمایی کنید منو؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    شاید این نسخه متناسب با ورژن گوشیتون نیس
    البته من نسخه جاوا را امتحان نکردم.. اطلاع ندارم
    سلام گوشی من نوکیا 6500 هستش می خواستم ببینم ویچت پشتیبانی می کنه؟ راهنماییم کنید
    پاسخ:
    سلام
    بله پشتیبانی میکنه ولی مشکل برعکس نوشتن فارسی رو داره که این مشکل هم از گوشی های نوکیاست
    نظرات دیگر را هم بخوانید..
    سلام میشه لینک دانلود ویچت برای کوربی 1 رو بزارید ممنون
    baraye asha 210 nokia nasb nemishe:((
    سلام مرسی ازسایت عالیتون
    من وی چت برای کربی 2میخوام
    ولی هرچی نصب میکنم ساپورت نمیکنه گوشیم یا ارور میده
    این لینکی هم که توی نظرات دادین واس یکی ازکاربرا رفتم
    ولی چیزی پیدانکردم:((
    میشه کمکم کنید ....
    mer30 ali bod
    kheyli aly bod mamnon
    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم وی چت قابل نصب روی نوکیا آشا210 است؟
    باید چه کنم که we chat توی 5530 فارسی شا درست بنویسه؟؟؟ لطفا کمک کنید
    پاسخ:
    سلام
    بقیه نظرات را بخوانید...متوجه میشید
    salam manam we chat mikhammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,corby 2 nadare?
    روی 5800واسه پسورد اخطار میده
    پاسخ:
    سلام … سیمکارتتون اگر ایرانسل باشه، براحتی پسورد واستون میاد
    اگه نشد مراحل ثبت نام را چک کنید..باید صحیح باشد..از اتصال به نت هم مطمئن باشید

    نمیشه عکس گذاشت روی پروفایلم چکارش کنم ؟ نسخه جدیدترم نصب کردم نشد ارور مید نمیتونه آپلودش کنه فرق نمیکنه حجمش کم باشه یا زیاد
    پاسخ:
    سلام
    یک بار یرنامه رو حذف و دستگاهتونو خاموش و سپس روشن و دوباره ویچت رو نصب کنید … شاید مشکتون بر طرف بشه
    سلام
    این مشکل برعکس نوشتن فارسی رو چه جوری میشه برطرف کرد.
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام
    همه گوشی های نوکیا همین جوره … برعکسه فونتشون Wink
    به لینک زیر هم سری بزنید:
    http://www.opda.ir/archive/index.php/t-57456.html
    سلام به داد من برسید من وی چت نصب میکنم پسوردش برام ارسال نمیشه؟
    ممنون میشم اگه کمنکم کنید.
    پاسخ:
    سلام … مموریتون پر نیست؟ اگر پر هست خالی کنید و دوباره تست کنید
    در مورد بازیابی رمز:
    سیمکارتتون اگر ایرانسل باشه، براحتی پسورد واستون بازیابی میشه … اگر نشد بازیابی از طریق تماس را بزنیدWink
    و همچنین از طریق شماره موبایلی که دادید میتونید رمز رو بازیابی کنید …
    از طریق forgot password در هنگام ورود اطلاعاتتون Wink
  • مدیر سایت رهافان
  • با سلام
    ممنون خیلی خوب بود
    دانلود کردم امیدوارم نصب بشه.
    ویچت روی نوکیا آشا 501 نصب میشه؟
    سلام.این برنامه رو گوشی c3-00 نصب میشه ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ممنون
    آیا برنامه وی چت رو گوشی c2-02عمل میکند .
    لطفا برای گوشی c2-02 برنامه وی چت برام بفرسید .
    ممنون.
    man nokia n8 daram we chatam nastb kardam vali faghat ba vayeless miyad bayad chekar konam ke bakhate khodam betonam azash estefade konam mamnon
    salam man goshim lgt375 java wechat rosh nasb nemishe cheraaaaaaaaaaaaaaaa akhe?????????
    سلام گوشی من نوکیاc2-3 هست.میشه لینک ویچت رو برام بذارین؟
    baraye man hamash server busy mide
    salam , nasbesh ke tamoom mishe Vaghti mikham ejra konam ye error mide KE :Unexpected Exption
    age mishe Rahnemayi konid moshkel Az kojashe ?!:(((((((
    چرا گوشی های نوکیا ومینی اچ تیسی اندروید نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    گوشی من 1100 واسه منم نصب میشه
    سلام
    گوشی من نوکیا 5233 سیمبین سری 60 ورژن 5
    منم موقع ساخت اکانت با پیام server busy مواجه میشم
    ساعت و تاریخ گوشیم به روزه
    نسخه ی متناسب با گوشیم رو هم دانلود کردم
    چیکار کنم :(
    توضیحات بالا رو اول نخونده بودم .. واتس اپ داشتم به خاطر همین نمیتونستم به وی چن وصل شم .. واتس اپ پاک کردم بعد از وارد شدن به وی چت دوباره واتس اپ رو ریختم تو گوشیم که الان هر دوتاش کار میکنه :) مرسی از توضیحات خوبتون :)
    salam barname we chat beruye gushiye samsung wave 3 (bada)javab nemide .khaheshan rahnamayie konin.
    گوشی من سامسونگ SGH-500هسته
    برا منم نصب میشه؟
    سلام
    گوشی من 5530نوکیا هستش. وصل میشه؟؟؟؟
    با سلام ایا وی چت نسخه ای برای گوشی های corby 2 داره ؟؟
    سلام من n97 دارم برای اینکه حروف فارسی رو تو ویچت درست بنویسه شمارمو چه جوری ثبت کنم؟
    سلام میشه منو راهنمایی کنید! گوشی من نوکیا 7230 هستش ویچت روش نصب میشه؟ اگه نصب میشه، میشه لینک دانلودش رو برام بگذارید؟؟
    سلام.
    چرا نسخه سیمبین5 وی چت مکالمه صوتی نداره؟؟؟؟
    فقط پیام صوتی میشه گذاشت
    سلام من وقتی میخام عضو بشم شماره موبایلمو میدم اما مسیج نمیده واسم.صفرشو هم وارد نمیکنم.
    چیکار کنم؟
    سلام من گوشیم سامسونگ گلکسیaceونمیتونم توی ویچت متن بذارم لطفاراهنمایی کنید
    سلام گوشی من vivaz u5 وی چت نصب کردم وقتی می خوام شماره تلفن وارد کنم مینویسه فقط شماره های از 1 تا9 می شه چرا اینجوریه راهنمایی کنید لطفا
    salam 5800 chera tamas tasviri nadare?
    ba salam man in barname o nasb kardam bad az lagin shodan mige bayad update beshe o nemishe hich kari kard
    chon in file verzhen 4
    bad az serch vase update filiam peyda nemikone ke update kone
    mamnon misham rahnamaee konid
    سلام اگه گوشی سیمبین ورژن 5 باشه ورژن 3روش کار نمیکنه؟
    گوشی دوسته من سامسونگ i8910 یک کلام براش ویچت هست یا نه؟
    چرا فونت فارسی بر عکس هست؟
    سلام من سونی اریکسون ویواز دارم ویچت رانصب کردم بعداز واردکردن کد ۴ رقمی ازمن پسورد و confirmرا می خواد لطفا راهنمایی کنید
    سلام برای ریختن wechat در گوشی حتما نیاز به رم دارد
    سلام دوست عزیز . من وی چت رو نصب کردم و باهاش کار می کنم و گوشی من nokia c5-03 هستش . وی چت من الان داره از gprs من استفاده می کنه . چطوری با این گوشی از طریق وایرلس تو وی چت برم ؟
    ممنون می شم اگه راهنماییم کنی .
    سلام ببخشیدجرارویگوشی های نوکیااجرانمیکنه مثلانوکیا7230تورخدایکاری کنید
    سلام
    چرا رو گوشی من نصب نمیشه یعنی ارور میده گوشی من نوکیا c6-01 هست
    وی چت رو گوشی های کربیتو نصب نمیشه؟؟؟گوشیgt-s3850
    به من هنگامی که passwordرا میزنم این ارورو میده invalid account format راهنمایییم کنید
    gushie man samsung corby mitunam weechat nasb konam
    chera vase f480 chizi nist
    chera vase f480 chizi nis
    سلام من وی چتو نصب کردم اما هر چی اسمو پسوردو میزنم وارد نمیشه
    پاسخ:
    سلام
    بقیه نظرات رو بخونید متوجه می شوید
    گوشی من نوکیا306 هست ایا وی چت نصب می شه وی چت برای کامپیوتر هم هست یانه
    سلام گوشی من نوکیا c601وی چت با ورزن4.2.0 هست چطور اونو به روز کنم ؟چون قدیمیه.مرسی
    پاسخ:
    سلام
    خب ساده است از تنظیمات نرم افزار اونو آپدیت کنید
    سلام گوی من نوکیا است و فارسی تو وی چت برعکسه چکارش کنم درست بشه؟
    پاسخ:
    سلام
    مشکل از فونت فارسی نوکیاست
    سلام من گوشیم c6 با اینکه شماره ثبت شده هنوز فارسی برعکسه چیکار کنم
    سلام.گوشی من نوکیا سی۶ هس.نصب کردم ویچتو.ولی میگه باید اپدیت بشه وقتی هم گزینه اپدیت رو میزنم ارور میده.توروخدا راهنماییم کنید.
    سلام گوشی من نوکیا c6 هستش...ویچت رو نصب کردم،ولی بعد از نصب میگه باید اپدیت بشه...ولی موقع اپدیت کردنش دائم ارور میده
    خواهش میکنم راهنماییم کنید.توروخداااااا....
    سلام .من نوکیا ۵۰۰ دارم . نرم افزار ویچت رو که مخصوص سیستم عامل گوشیمه رو هم نصب کردم . تاریخ و زمان گوشی هم درسته . اما زمان اجرای برنامه تصویر اولیه ویچت بالا میاد اما سریع برنامع بسته میشه . با توجه به این که گوشیم اس ۶۰ ورژن ۳ هست . تا الان ویچت ورژن ۴.۲.۲ و ۴.۰.۲ رو نصب کردم اما موفق نشدم ورژن های دیگری پیدا کنم و امتحانشون بکنم . ممنون میشم از راهنماییتون
    slm vase gushie nokia c5_03 az che linki bayad beram
    ببخشید من نمیتونم شکلک ها رو سیو کنم گوشیم هم نوکیا هست نمیدونم چرا نمیشه لطفا جواب بدبن
  • لطفا جواب بدین
  • گوشی من نوکیا هست نمیتونم تو ویچت شکلک ها رو سیو کنم لطفا جواب بدین چی کار کنم
    چگونه تو وی چت براب سیمبین میشه از این شکلکایی دیگران میفرستن استفاده کردیا سیوشون کرد؟
  • جابر سیداحمدی
  • خیلی لذت بردم
    سلام
    ویچت نصب کردم رو گوشیم(n82)باز نمیشه میره واسه آپ دیت آپ دیت هم نمیشه و ی گزینه exit داره
    چکارش کنم عایا؟؟؟؟؟
    سلام راه حلی نیست که در سیمبیان ها فارسی را بشه درست نوشت یعنی برعکس نشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام...آقااااااااااااااا تروخدا یکی جواب منو بده آهای جناب پاسخ دهنده به دادم برس تکلیف منو روشن کنید بابا!گوشی من سونی اریکسونه مدلep500...ویچت براش هست؟جواب بدین اگر هم هست لینک دانلودشو بزارین برام.یا به ایمیلم بفرستین خواهشا.ممنوووون.
    سلام من برنامه وی چت رو نسب کردم اما نوشت مهتوای این برنامه امضا نشده است. من تاریخ گوشیم رو چک کردم و حافظه گوشیمو نگاه کردم مشکلی نداشت.لطفا منو راهنمایی کنین. در ضمن گوشی من کوربی 1 هستش
    سلام چرا we chat vase 5800 کار نمی کنه؟ لینک v60 هم خرابه اگه میشه برام بزارید با تشکر
    سلام چرا we chat vase 5800 کار نمی کنه؟ لینک v60 هم خرابه اگه میشه برام بزارید با تشکر
    سلام چرا we chat vase 5800 کار نمی کنه؟ لینک s60 v5 هم خرابه اگه میشه برام بزارید با تشکر
    برنامه تو سیمبیان مکالمه تصویری نداره؟
    سلام
    ویچت سیمبین مکالمه تصویری نداره؟
    سلام
    ویچت در سیبین مکالمه تصویری نداره؟
    سلام
    ویچت برای سیمبین ۳ مکالمه تصویری نداره؟
    شما ورژن دانلودی که برا سیمبیان گذاشتید 5 نیست.... 4.0.2 هست
    اگر ممکنه عنوان مطلبتون رو تصحیح کنید که ملت به اشتباه نیافتن!!!!
    چون سایتتون ظاهرا مذهبیه گفتم.... خوبیت نداره...
    سلام ببخشید من وی چت روی نوکیا 5800 نصب کردم مشکلی نداره فقط میشه متن هارا هم از مومنت وی چت کپی کرد مثل عکساش یانه من که هر کار میکنم نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام- وی چت روی کامپیوتر هم نصب میشه؟اگه میشه لطف میکنین لینکشو بدین
    سلام
    من ویچت به پیسی وصل میکردم(وب ویچت ) قبلا عکس از پیسی راحت میفرستادم الان دیگه نمیشه می خواستم بدونم شما همین مشکل دارید یا نه؟
    سلام وی چت من الان حدود یک هفته هست از کار افتاده و نه پیام میگیره نه میده لطفا راهنماییم نمایید
    باتشکر
    سلام وی چت برای بادا هم هست؟
    اقا این ویچت رو n70 ک دانلود نمشه لینکشو درست کنید مرسی
    سلام من گوشی nokia 5530 xpress music دارم فارسی در wechat رو وارونه مینویسه. هیچ راهی نیست تا درست بشه؟؟؟؟
    سلام گوشی من قشنگه
    سلام خسته نباشیدببخشیدمیشه برنامه روبرای گوشی جاواوکیبوردی درست کنیدوحشتناک این برنامه روبازم دارم مرسی
    سلام من گوشیمnokia XpressMusic5130
    اگه میشه wechat
    برای منم بزارین
    هرچی مدل گوشیم رو سرچ کردم بدرد نخورد اگه میشه کمک کنین لطفا"
    ممنون
    سلام
    گوشی من Nokia 5130 XpressMusic
    اگه میشه برای منم wechat
    بزارین ممنون میشم
    هرچی دنبالش رفتم نتونستم نصب کنم
    برای گوشی نوکیا 500 نیست
    سلام.میشه لطف کنید راهنمایم کنید که چرا وقتی شمارمو وارد میکنم ارورthe phone number can only include numbers from 0-9 میده مرسی
    tnx babat barname wechat
    salam شما درمورد برعکس نوشتن فارسی در ویچت نوکیا گفتیدفونت فارسی نوکیا است چاره چیست لطفا راهنمایی کنید
    سلام
    من چطور میتونم عکسایی که برام میفرستن رو saveکنم؟؟؟؟؟؟؟؟
    گوشیم نوکیاc6-00هست
    وقتی روش نگه میدارم؛ فقط دو گزینه یکی deleteوcopyفقط میاد!!!
    چه کنم؟؟؟؟؟؟
    سلام گوشی من 5230 است ویچت نصب کردم 3تا مشکل دارم 1:من علامت + رو ندارم و نمیتونم سیو کنم همینطور علامت دوربین 2:تو مومنت متن خالی نمیتونم بذارم و حتما باید عکس ضمیمه کنم 3:مومنتها هم نمیتونم کپی کنم.لطفا راهنمایی کنید
    سلام میشه بگین چاره ی این فونت فارسی چیه باید چیکار کرد
    سلام برای گوشی سامسونگ استار 5233a میشه یا نه
    تورو قران گوشیمو زدند ویچت لازم دارم مدل گوشیم کربی2
    سلام
    میشه لینک دانلود برنامه وی چت برای کربی 2 را بگذارید
    من میخام ویچت واسه کامپیوترم وگوشی s5233aدانلودکنم .چیکارکنم!!!
    salam wechat verjen 5 ro goshi c5_03 mikhore????
  • سیدنادرحسیی،‏(مهاجرافغانی‏)‏
  • باعرض سلام وخسته نباشید،‏ گوشی من نوکیاC6-01هست وبرنامه وی چت نصب کردم،وازش استفاده میکنم،خیلی ازش راضی هستم،فقط چندتاسؤال داشتم لطفا راهنمائیم کنید.۱-باوی چت براسیمبین میشه تماس صوتی یاتصویری همزمان داشت؟اگه میشه راهنمائیم کنید،البته ازطریقVOICمیتونم صدامو بفرستم،۲-آیاباوی چت میشه فایل تصویری یاهرجورفایلی روبرا طرف مقابلم بفرستم؟ممنون ازراهنمائیتون.
  • سیدنادرحسیی،‏(مهاجرافغانی‏)‏
  • باعرض سلام وخسته نباشید،‏ گوشی من نوکیاC6-01هست وبرنامه وی چت نصب کردم،وازش استفاده میکنم،خیلی ازش راضی هستم،فقط چندتاسؤال داشتم لطفا راهنمائیم کنید.۱-باوی چت براسیمبین میشه تماس صوتی یاتصویری همزمان داشت؟اگه میشه راهنمائیم کنید،البته ازطریقVOICمیتونم صدامو بفرستم،۲-آیاباوی چت میشه فایل تصویری یاهرجورفایلی روبرا طرف مقابلم بفرستم؟ممنون ازراهنمائیتون.
    سلام
    گوشیه من C7 هستش ،نصب کردم اما میگه باید آپدیت شه
    میزنم آپدیت شه ارور نت میده ،با wifi هم کانکت هستم با این حال بازم نمیشه و هیچ برنامه دیگه ای هم نصب ندارم
    اگه ممکنه راهکار بدین
    مرسی
    سلام
    گوشیه من C7 هستش ،نصب کردم اما میگه باید آپدیت شه
    میزنم آپدیت شه ارور نت میده ،با wifi هم کانکت هستم با این حال بازم نمیشه و هیچ برنامه دیگه ای هم نصب ندارم
    اگه ممکنه راهکار بدین
    مرسی
    راستی این نرم افزار رو از همین سایت نصب کردم و ورژن 4 هست
    سلام من روی گوشی 5800نصب وی چت نصب کردم ولی وقتی یوزر و پسورد میدم ارورinvalid account format please try again میده یعنی چی؟
    وووووو
    سلام واسه من شکلک ها و عکس هایی که واسم میفرستن نمیاد و نمیتونم صدا بزارم.
    salam ye barname hast vase makan yabi .mikhay bedoni taraf moghabel to che mahali alan gharar gerefte...vase barname wechat hast baraye android mishe linkesh ro bezarid mamnon
    سلام وقتی میرم تو پروفایاه دوستانم با اینکه اد هستیم ولی فقط آلبوم رو نشون میده ..! پست هاشون رو نشون نمیده !
    باسلام؛مشکل برعکس بودن فارسی گوشی ویواز رو چطوری حل کنم ؛تو واتس اپ فارسی رودرست نشون میده
    سلام چرا روی 5800 اصلا بازنمیشه میگه پشتیبانی نمی شود.
    مدل گوشیم nokiac6-01هست وی چت نصب شد و مدتی به خوبی کار میداد ولی الان چه با اینترنت خطم چه با wi fiاصلا دیگه کار نمیده چیکار کنم؟ممنون
    فایلتون خراب بودبزاریددم کوزه ابشوبخورید
    ممنونم از برنامه خوبتون.
    doostan kasi age ro nokia nasb nemisheh bayad ro phone memory nasb esh konin agaran uninstall nemisheh bayad memory ro dar biarin
    سلام اقا من گوشیم ۵۸۰۰ وقتی میخوام وارد شم ارور server busy.try again later رو میزنه از اون دو موردی که گفتی منظورت از عوض کردن access point چیه؟ واتس اپ هم ندارم
    گوشیم 5800هس اما وی چت رو ارور میده چیکارش کنم؟
    سلام

    2 روزه برنامه wechat قطعه علتش چیه ؟

    اسم گوشیم سونی اریکسون ویواز ولی فارسی رو عکس مینویسه برنامش

    سیمبین جاوا علتش چیه

    کی جواب میدی ؟
    salam man mikham ke post bezaram to wechat ama balad nistam mishe rahname konid? mamnon
    سلام برنامه وی چت برای کوربی2 هست
    وی چت فیلترشده برای سیمبین فیلترشکن هست ک بشه واردشد؟‏↳‏
    سلام خسته نباشید.میشه کمکم کنید وی چت رو روی c7 نصب کنم.هرکاری کردم نتونستم ورژن جدیدشو نصب کنم
    سلام من به جز ویچت فقط یه انگری برد رو گوشیم نصبه ولی واردش ک میشم خطای سرور مشغوله میده اکسس پوینتمم عوض کردم ولی وارد نمیشه که نمیشه لطفا بهم کمک کنین
    سلام برای vivaz u5 چطور میتونم دانلود کنم‏?‏
    سلام برای رهایی از فیلتر ویچت چه اقدامی میشه انجام داد؟؟
    من برنامه bluestack روی کامپیوترم دانلود کردم ولی نمیشه اون رو نصب کرد و با خطا مواجه میشم .آیا هیچ راهی برای خلاص شدن از ویچت در گوشی نوکیاان8 وجود نداره؟لطفا رهانماییم کنید.
    salam. dooste aziz., mikhastam bebinam chejoori mishe we chato too ios vasl
    mishe . chon harchi mizanam mizane disconected
    bebakhshid we chat chejoori too pc miad ?
    slm
    akharin version vase symbian^3 4.2 hastesh ?
    Hala k filter shode mikham log in sham nmishe chikar konam ?
    سلام...ببخشید یه سوال؟؟گوشی من ویوازه ولی این برنامه به صورت کامل نصب نمیشه باید چیکار کنم؟؟؟؟
  • محمددددددددددددددددددددددددددددد
  • گوشیم n70 هست . نمیشه چرا ؟؟
    سلام میخواستم وی چت را برای سیمبین دانلود کنم نمیذاره کلا ارور صفحه پیدا نشد میده
    سلام من گوشیم نوکیا 500ه ویچت و نصب کردم بعضی وقتا اپدیت میشه بیشتر وقتا نمیشه ورژنشم 4.2.0 ه یعنی اخرین ورژن.وقتی رو اپدیت کلیلک میکنم میزنهunableto load info ساعت گوشیم درسته تاریخشم به میلادی دقیقه بعضی وقتام میزنه access pint......میشه راهنماییم کنید؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    اکانت ویچت تو ایران فیلتر شده.
    برای همین روی اکثر ای پی های گوشی هایی ک به اینترنت ایران وصل میشن این اتفاقات هست
    it is very very goooooooooooooooooooooooood
    khob bod
    سلام چرا دانلود نمیشه؟؟هم سرعت بالا وهم پایین نمیشه
    salam man gushim sumsung f480i vali nemitunam na we chat na whats upo nasb konam :( whats upo ham ghabul nemikone poshtibani nemikone
    سلام من نمیبتونم عکس دوستانمو روی پروفایلشون ببینم مشکل از کجاست؟؟؟باید چیکار کنم؟؟
    سلام علیکم ....با این جمله شما در حمایت از تولیدات داخلی احساس غرور کردیمووخداوند امثال شما رو به جبهه حق علیه صهیونیسم جهانی اضافه کند ان شاءالله
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون. نظر لطف شماست...
    به امید اینکه تمام کاربران مسلمان، مسنجرهای اسرائیلی را برای خود تحریم کنند..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    |بر بال اندیشه|

    » بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

    دنبال کنندگان ۴ نفر
    این وبلاگ را دنبال کنید
    تبلیغات
    Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران