|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

در دانشگاه آزاد واقعاً چه خبر است؟

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴ ب.ظ

دانشگاه آزاد فرقه ضالّه بهائیت را درقالب یک دین رسمی پذیرفت

http://s5.picofile.com/file/8135682500/IMAGE634376965673968750.jpg

برخی واحدهای دانشگاه آزاد در کنار ادیانی مانند اسلام، یهودی، کلیمی، زرتشتی و مسیحی، نام فرقه ضاله و انحرافی بهائیت را نیز درج کرده و به نوعی آن را جزء ادیان به شمار آورده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ برخی واحدهای دانشگاه آزاد در کنار ادیانی مانند اسلام، یهودی، کلیمی، زرتشتی و مسیحی، نام فرقه ضاله و انحرافی بهائیت را نیز درج کرده و به نوعی آن را جزء ادیان به شمار آورده است.

 درحالی که حمایت و تایید فرقه ضاله بهاییت یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که جریانات ضدانقلاب و اپوزیسیون به آن می‌پردازند، اخیرا دانشگاه آزاد در اقدامی تامل برانگیز و عجیب، دست به اقدامی برای تایید این مکتب انحرافی زده است.
بنا بر گزارش مرکز اسناد انقلاب اسلامی؛ گفتنی است که هر یک از دانشجویان دانشگاه آزاد که برای اولین بار به صفحه شخصی خود در این دانشگاه وارد شده و اطلاعات خود را ویرایش می‌کند، در کنار محل تولد، محل صدور، وضعیت نظام وظیفه، استفاده از خوابگاه و وضعیت تأهل باید دین خود را نیز قید کند.
اما نکته اصلی اینجاست که برخی واحدهای دانشگاه آزاد در کنار ادیانی مانند اسلام، یهودی، کلیمی، زرتشتی و مسیحی، نام فرقه ضاله و انحرافی بهائیت را نیز درج کرده و به نوعی آن را جزء ادیان به شمار آورده است.

نظرات (۳)

  • مـ حمد مهدیــ
  • با عرض سلام و خسته نباشید
    نمی دونم چی بگم
    ولی بادیدن این مطلب
    خیلی ناراحت شدم
    فرقه یا دین؟؟؟؟!!!!!!!!
    شاید می خواستن عنوان زیاد کنند
    خیلی عجیبه
    فرقه ای که بدست دشمن وارد شده
    توی دانشگاه و مرکز علوم کشور اسلامی؟؟!!!!!
    یعنی خودمون بدست خودمون؟؟!!!!!
    خیلــــــــی تأسف داره...
    پاسخ:
    علیـکم السلام
    ممنون که سر زدید
    امیدوارم دشمنان بدست آقا امام زمان علیه السلام ریشه کن شوند.
    در حرف تو و اورموی منتشر شد
    http://harfeto.ir/?q=node/11407
    http://urmavi.mihanblog.com/post/696
    پاسخ:
    ســـــــلام
    ممنون از لطفتون
    بابا هول نشوید. این بنده خدا کار درستی کرده چون اگر نمی پرسید این بی دین ها سرشون رو مثل ... مینداختن پایین و وارد دانشگاه می شدن و بعدا هم طلبکار بودن که شما که از ما نپرسیدین. اما حالا میتونن برا ساس دین اعلام شده اون ها رو فیلتر کنن
    در ضمن از نظر خودشون این فرقه دین محسوب میشه و برای همین دانشگاه مجبور شده عنوان رسمی خودشون رو بیاره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    |بر بال اندیشه|

    » بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

    دنبال کنندگان ۴ نفر
    این وبلاگ را دنبال کنید
    تبلیغات
    Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران