|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

دلگفته های یه دلشکسته با خدا

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۱۶ ق.ظ

بعضی از وقت ها دلم می خواهد بعد از نماز با خدای متعال گفتگو کنم و بگویم:

سپاس خدایی را که یکتا و بی نیاز است که نه کسی فرزند اوست ونه او فرزند کسی است و نه هیچکس مثل و مانند و همتای اوست.

گاه گاهی دلم گرفته، انگار گمشده ای دارم وقت نماز که می رسد و با خدای سبحان ارتباط برقرار می کنم. بعد از اتمام نماز با خدای خویش درد دلی می کنم و با خود می گویم: سپاس که چنین خدایی دارم که تکیه گاه و توکلم همیشه به اوست.

خدایا! ای مهربانتر از مادر و ای بهترین محبوب... از تو خواهشی دارم، خواهش من چیزی نیست که یک برده از مولایش می خواهد، برده از مولا آزادی می خواهد ولی من این را نمی خواهم. خواهش من چیزی نیست که یک رعیت از پادشاه می خواهد، رعیت از مولا پول می خواهد، طلا می خواهد، زندگی می خواهد، اما من هیچ یک از اینها را از تو نمی خواهم؛

خواهش من اینست: خود را به من بشناسان آنطور که باید تو را بشناسم، آن طور که دوستانت تو را شناخته اند. طوری که بدانم بنده تو بودن کمال آزادگی است و دوست داشتن تو بالاترین ثروت است.

الهی! می خواهم آنطور که تو دوست داری باشم می خواهم آنطور باشم و آنطور زندگی کنم که دوستانت زندگی می کنند. پس دوستانت را هم به من بشناسان تا بتوانم مانند آنها باشم.

بارالها! خودت می دانی که شناختن دوستانت چقدر سخت است. می خواهم دوستان واقعی تو، آنهایی که مستقیما با تو در ارتباطند، را بشناسم...

می خواهم مهدی علیه السلام از نسل امیر المؤمنین علی علیه السلام را بشناسم. همان یار آشنایی که همه را برای شناخت او آفریدی.

خدایا می خواهم، مانند مهدی علیه السلام باشم تا بتوانم مثل او تو را دوست بدارم و مثل او تو را بندگی کنم اما... مگر شناخت پسر فاطمه علیها السلام به جز با شناختن تو به دست می آید؟ پس:

                                اللهم عرفنی نفسک...

                                        اللهم عرفنی نفسک...

                                                اللهم عرفنی نفسک...

                                                                        والحمدلله رب العالمین

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران