|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

روزه گرفتن در ماه رجب بدعت است!

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷ ق.ظ

فتوای مضحکی دیگر: "عبدالعزیز آل الشیخ" مفتی اعظم سعودی در جدید ترین اظهارات خود انجام برخی عبادت ها در ماه رجب را بدعت دانست.

وی در این باره گفت: برخی عبادت ها نباید در ماه رجب انجام شود زیرا در آن صورت فرد مسلمانی که آن عبادت را بجا آورده،‌ بدعت کرده است. ماه رجب مخصوص همه عبادت ها نیست.

مفتی اعظم آل سعود افزود:‌ برای مثال ماه رجب، ماه روزه گرفتن نیست. روزه گرفتن در این ماه بدعت است. روزه باید در ماه رمضان گرفته شود.

وی با هدف اثبات ادعای خود گفت: علمایی که مسلمانان را به عبادت در این ماه دعوت می کنند، باید به آیات قرآن توجه داشته باشند. در قرآن و کتب حدیث همه عبادت ها و مستحبات نوشته شده لذا نباید خلاف آن تجوز شود زیرا به خرافات کشیده خواهد شد.

ناگفته نماند، اظهارات "عبدالعزیز آل الشیخ" در حالی مطرح شده که تعداد زیادی از احادیث و روایات در مورد عبادت ها، مستحبات و به ویژه روزه گرفتن در ماه های رجب و شعبان، علاوه بر ماه رمضان،‌ صحبت می کنند.
  • حیـدر کـرار

ماه رحب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران