|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

انتشار عکس از کامپیوتر به روی اینستاگرام

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۳۴ ب.ظ

گرامبلراینستاگرام امروز به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اجتماعی تحت موبایل شناخته می‌شود. این شبکه خلق و به اشتراک‌گذاری عکس تنها در دستگاه‌های همراه مانند تلفن‌های همراه و تبلت قابل دسترسی است. با پیشرفت و توسعه‌ روز افزون این شبکه، سایت‌های مختلفی بوجود آمد که خدمات بسیار متفاوت و گسترده‌ای را درباره آن ارائه می‌داد. علاوه بر آن نرم‌افزارهای شبیه‌ساز مختلفی روی کامپیوترهای ویندوز، مک و غیره  برای اینستاگرام تولید شد.

در این پست به معرفی برخی از نرم افزارهای شبیه ساز اینستاگرام می‌پردازیم. برای شروع کار با تمامی این ابزارها، ابتدا بایستی با گوشی هوشمند در اینستاگرام حساب کاربری بسازید. برای ایجاد حساب کاربری این مطلب را مطالعه کنید.

گرامبلر قابلیت آپلود تصاویر از کامپیوتر به اینستاگرام را فراهم می‌کند. شما می‌توانید عکس‌های موجود در کامپیوتر را با آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

۱- به سایت گرامبلر مراجعه کرده  و آن را از این لینک دانلود کنید.

۲- پس از دانلود و نصب آیکون نرم افزار بر روی دسکتاپ نمایان می‌شود.

۳- پس از اجرا، حساب کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید. یا یک اکانت جدید بسازید و بعد وارد شوید.

۴- بعد از ورود، گرامبلر به شما این امکان را می‌دهد که عکس خود را آپلود کنید. برای آپلود عکس چندین نکته را در نظر بگیرید:

- عکس انتخابی مربع کامل باشد.

- با مراجعه به وب سایت وب ریسایز می‌توانید عکس خود را آپلود کرده و با کلیک روی گزینه‌ی Crop Image  عکس آپلودی را به سایز مربع دلخواه برش زده و دانلود کنید. همچنین این سایت حجم عکس آپلودی را کم می‌کند.

گرامبلر

۵- پس از تنظیمات گفته شده روی عکس مورد نظرتان و آپلود آن، در صفحه بعدی از شما عنوانی برای عکس می‌خواهد. با وارد کردن عنوان عکس، آپلود عکس شما تمام شده و در پروفایل اینستاگرام قرار گرفته است! البته می‌توان در عنوان نیز هشتگ‌های لازم و معروف مرتبط با عکس را وارد کرد.

3

۶- شما می‌توانید عکس را در رسانه‌های اجتماعی دیگری مانند فیسبوک و توییتربه اشتراک بگذارید! همانطور که در شکل زیر می‌بینید لینک‌هایی به شما نشان می‌دهد. این لینک‌ها عبارتند از:

4

-  Direct Link: در این قسمت آدرس لینک مستقیم عکس قرار دارد.

-  Web Link: در این قسمت آدرس لینک عکس در اینستاگرام قرار دارد.

-  HTML Code: در این قسمت آدرس لینک عکس به صورت HTML قرار دارد.

-  Forum BBC Code: در این قسمت آدرس لینک عکس به صورت کد قرار دارد. از این کد در فروم‌ها استفاده می‌شود.

البته گرامبلر امکانی برای مرور و مشاهده عکس‌ها، دنبال‌کردن و جستجوی افراد و عکس‌ها ندارد و تنها می‌توانید از طریق آن عکس آپلود کنید برای مرور عکس‌ها می‌توانید از نرم‌افزار اینستاگریل در کامپیوتر خود استفاده کنید. البته نسخه وب اینستاگرام امکان مرور و مشاهده عکس‌ها به شما می‌دهد.

اینستاگریل (Instagrille)

اینستاگرایل

اینستاگریل محیطی را مانند گوشی‌های هوشمند  برروی ویندوز شما شبیه سازی می‌کند. این برنامه تمامی امکانات اینستاگرام را ارائه داده و می‌توانید عکس‌های اینستاگرام را هم روی ویندوزتان دانلود کنید. اما اینستاگریل قابلیت آپلود تصاویر از کامپیوتر را ندارد.

۱- برای نصب اینستاگریل نیاز به نرم افزاری به نام پوکی ( Pokki) داریم  که  بایستی روی ویندوز ۷ خود نصب کنید.

۲- به سایت پوکی رفته و از این لینک آن را دانلود کنید.

۳- پس از دانلود واجرای آن، زمانی برای دانلود به صورت آنلاین انجام می‌شود.

اینستاگریل اینستاگرام

۴- پس از دانلود کامل در نوار وظیفه ویندوز دو آیکون ظاهر می‌شود.

6

۵- همانطور که در شکل زیر مشاهده می‌کنید با کلیک روی آیکون پوکی (آیکون آن، شبیه فندوق می‌باشد) می توانید نرم افزارهای مختلفی را انتخاب و نصب کرده و از امکانات آن استفاده کنید. از لیست، برنامه اینستاگریل را انتخاب کرده و آن را نصب کنید.

7

۶- پس از نصب، آیکون آن در نوار وظیفه دیده می‌شود. پس از اجرا و کلیک روی گزینه‌ی Login with Instagram حساب کاربری اینستاگرام  را وارد کنید.

8

۷- پس از ورود، مستقیما به پروفایل و صفحه اول اینستاگرامتان وارد می‌شوید. همانطور که در شکل زیر می‌بینید می‌توانید از امکانات زیادی استفاده کنید مانند:

9

- فالو کردن دوستانتان

- دیدن عکس‌های دوستان، نظر نوشتن برای عکس‌ها، انتخاب و لایک کردن عکس‌ها

- جستجوی دوستان

- به اشتراک گذاشتن عکس‌های دیگران در رسانه‌های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک، توییتر و گوگل پلاس و غیره است.

با تمام این تفاسیر، روح تولید محتوا توسط کاربران نباید تغییر کند. به عبارتی کاربران باید خود تولید کننده عکس (مذهبی، طبیعت و...) در اینستاگرام باشند و کمتر عکس از وب به اشتراک بگذارند. زیرا اینستاگرام برای خلق محتوا آمده است.

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

نظرات (۴)

اصلا لینک نداره از کجا دانلود کنم اینیستاگریل رو
هر سایتی هم رفتم نبود لطفا کمکمون کنین
پاسخ:
لطفا متن پست را هم بخوانید...
لینک دانلود در ضمن متن می باشد
ببخشید من pokki را دانلود کردم و نصب کردم و دقیقا هم دو آیکون ظاهر شد ولی وقتی برنامرو باز کردم pixsta توش نبود
سلام.منمpokkiرو دانلود کردم ولی از قسمت pc app storeهیچ کدوم از نرم افزارایpxstaوinstagrille داخلش نبود لطفا توضیح بدید
پاسخ:
سلام و با تشکر از شما کاربر محترم
توضیحات پست کامل است... نرم افزار ها را از pc app store دانلود کنید... لینک دانلود این دو نرم افزار در این وبگاه موجود نیست
ببخشید ولی این دو نرم افزار داخلpc app storeنیست اصلا....
پاسخ:
شاید حذف شدند... شما می توانید از دیگر بازارهای نرم افزار تهیه اش کنید یعنی سراغ برنامه هایی مثل pc app store بروید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران