|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

http://s7.picofile.com/file/8235006918/thumb2_110305.jpg

با رشد چشمگیر ارتباطات بر بستر اینترنت و استفاده وسیع از تلفن های همراه هوشمند، اپلیکیشن های متنوعی در این زمینه تولید شده اند که بدون تردید با نمونه های معروف آن آشنایی دارید. البته کارایی هر یک از برنامه های مذکور متفاوت بوده اما در نهایت وظیفه همه آنها ایجاد ارتباط بین مخاطبین به صورت ارسال پیام، صوت، ویدیو و یا حتی تماس صوتی و تصویری می باشد.

نرم افزار شبکه اجتماعی پیام رسان (اپلیکیشن) صددرصد ایرانی “سلام” به عنوان شبکه اجتماعی جوانان ایرانی فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد.

شبکه اجتماعی موبایلی کاملا ایرانی “سلام” حاصل تلاش جمعی از اساتید و دانشجویان ایرانی و پژوهشکده فضای مجازی متین است که تاکنون هشت نسخه آن تست شده و آماده به کار فعالیت خود را در فضای مجازی اعلام کرد.

براساس همین گزارش “سلام” با قابلیت گرافیکی بالا، سرعت ارسال داده ها اعم از عکس و فیلم و پیام، به صورت تلفیقی توانایی های تلگرام و اینستاگرام را دار می باشد.

پیام رسان “سلام” همچنین دارای بخش های مختلف گفتگوی خصوصی، چت گروهی، اشتراک گذاری تصاویر،امکان کمپین سازی و هشتگ گذاری،جستجو در بین کاربران و تگ ها و ده ها قابلیت دیگر را دارد و به زودی نسخه رایانه ای آن نیز عرضه خواهد شد.

جهت دانلود اینجا را کلیک نمایید

  • حیـدر کـرار

نظرات (۱)

یه سایت رسمی نداره که هربار نسخه جدیدش آمد تو اینترنت سرگردون نشیم
پاسخ:
http://salamup.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران