|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

سیستم عامل یکپارچه ی ویندوز 10، دارای ویژگی ها و نوآوری های فراوانی است که باعث شده این سیستم عامل بسیار جذاب تر از گذشته به نظر برسد و نظر توسعه دهندگان و کاربران را به خود جلب کند. یکی از این ویژگی ها، برنامه های یونیورسال ویندوز 10 هستند.

مایکروسافت برای حل مشکل کمبود برنامه و بازی در محیط متروی خود و جذب برنامه نویسان به این اکو سیستم، از برنامه های یونیورسال ویندوز 10 رونمایی کرد. برنامه های یونیورسال، برنامه هایی هستند که با یک بار برنامه نویسی، قابلیت اجرا بر روی تمامی ویرایش های مختلف ویندوز 10 از جمله ویندوز 10 دسکتاپ و ویندوز 10 گوشی را دارا هستند.

یکی از برنامه های پیام رسان با کیفیت ایرانی، برنامه ی پیام رسان بیسفون است که متاسفانه تاکنون نسخه ی ویندوز فون آن تولید نشده است. اما به نظر می رسد با سیاست برنامه های یونیورسال مایکروسافت، توسعه دهنده ی این برنامه نیز به اکو سیستم ویندوز جذب شده است و قصد دارد برنامه ی بیسفون را به صورت یونیورسال برای ویندوز 10 منتشر کند.

روز چهارشنبه، 6 خرداد، در برنامه ی کافه فناوری شبکه ی چهار، مدیر برنامه ی بیسفون حضور یافته بود که در قسمتی از این برنامه، در پاسخ به سوال یکی از کاربران در خصوص نسخه ی ویندوز فون این برنامه، اشاره کردند که “در حال امتحان کردن تکنولوژی هستند که بتوانند برنامه بیسفون را هم برای رایانه هم برای ویندوز فون منتشر کنند”. البته ایشان از نام یونیورسال استفاده نکردند، با این حال از توضیحات کاملا بر می آید که این برنامه یونیورسال خواهد بود و احتمالا هم برای ویندوز 10 منتشر خواهد شد.

با دانلود و استفاده از این برنامه، کاربران قادر خواهند بود پیام های متنی و چند رسانه ای ارسال کنند، تماس های اینترنتی رایگان برقرار کنند و از طراحی متناسب با فرهنگ ایرانی آن لذت ببرند. یکی از نکات متمایز کننده ی این برنامه نیز، همین استیکر های آن است که توسط بزرگمهر حسین پور به زیبایی طراحی شده اند و به جذابیت این برنامه افزوده اند.

این برنامه هنوز برای هیچ یک از سیستم عامل های ویندوز و ویندوز فون منتشر نشده است. با این حال هر زمان که این برنامه منتشر شود، ما شما را از آن مطلع خواهیم کرد.

آیا شما هم مشتاقید از این برنامه استفاده کنید؟ یا برنامه های پیام رسان دیگر را ترجیح می دهید؟

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران