|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون العالم، کاربران شبکه های اجتماعی به ویژه در توییتر با ابراز شگفتی نسبت به اقدام آل سعود در درج نام های خود  بر دروازه های مکه مکرمه، نوشته اند: آل سعود فقط به نامگذاری درهای خانه خدا به نام خود اکتفا نکرده بلکه نامشان را بر پرده کعبه نیز نوشته اند، آیا این حرمت شکنی نیست؟
روزنامه القبس عربستان پیشتر نوشته بود: در بخشی از پرده کعبه، با نخ طلا و نقره نام ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور نوشته شده است؛ اقدامی که با اعتراض کاربران صفحات اجتماعی زیادی روبرو شده است.
پایگاه اینترنتی روسیا الیوم درباره نحوه تهیه پرده کعبه گزارش داد: بیش از دویست کادر آموزش دیده و متخصص سعودی، در کارگاه بافت پرده در ام الجود در مکه مکرمه مشغول کار هستند.
در نوار اطراف این پرده آیات قرآن‌ کریم و در فواصل معین عبارات «یا حی و یا قیوم»، «یا رحمن و یا رحیم» و «الحمدالله رب‌العامین» با رنگ طلایی دوخته‌ شده‌اند.

پوشش در کعبه نیز از حریری به ارتفاع 5/ 6 متر و عرض 5/3 متر منقش به آیات الهی و تزئینات اسلامی با طلا و نقره است.

  • حیـدر کـرار

نظرات (۲)

خدا لعنتشون کنه
آل سعود چون هویت ندارند و محبوبیتی در دل مردم ندارند از روی عقده اینکار رو کردن فکر کردن میتونن خدا رو گول بزنن چون یک خاندان ابله و احمقی هستن که مثل کبک سرشون رو کردن تو لجن و کثافات خودشون و امید است که در آینده ی نزدیک به یاری خدا این افراد مغز فندقی و ظالم و خون خوار که دستشون به خون اینهمه بی گناه آلوده است از صحنه ی دنیا محو و نابود بشوند و در جوار ابوسفیان ها تا ابد در اعمال ناشایسته ی خود در جهنم بسوزن و لعنت همیشگی خدا بر آنها باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران