|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

http://s3.picofile.com/file/8201447842/7c11318975870f162cddb95bcb02bb25.jpg

یک زائر عراقى کهنسال که براى درمان چشمان خود قصد سفر به ایران را داشت ساعاتى پیش از سفر در پیشگاه بارگاه مطهر حضرت امام علی (علیه السلام) شفا یافت.

«جبار حسین الزبیدى» شهروند ۷۱ ساله عراقى از اهالى شهرستان الخالص در استان دیالى به منظور درمان بینایى خود در ایران به شهر نجف آمد تا از طریق فرودگاه نجف به ایران سفر کند. وى ساعاتى پیش از رفتن به فرودگاه براى زیارت و عرض ارادت به حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) به بارگاه مطهر شرفیاب شد اما در کمال ناباوری کرامت و عنایت حضرت امیر شامل این زائر با ایمان شد و چشمانش به برکت این امام بزرگوار شفا یافت.http://s6.picofile.com/file/8201447868/41532e861d733ce9f09103776cbf0c41.jpg

این زائر شفا یافته در این رابطه به واحد اطلاع رسانى آستان حرم امام علی (علیه السلام) گفت: امروز براى سفر به ایران و درمان بینایى خود بلیط تهیه کرده بودم و ساعاتى قبل از رفتن به فرودگاه به زیارت حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) رفتم. وقتى روبه روى ضریح مطهر رسیدم به شدت گریه کردم و از امام شفاى چشمانم را طلب کردم. وقتى از حرم بیرون آمدم به یک مغازه صرافى رفتم تا براى سفر و هزینه درمان پول ایرانى تهیه کنم. وقتى مشغول شمارش اسکناس‌ها بودم متوجه شدم چشمانم شفا پیدا کرده است.

حاج جبار الزبیدى براى تشکر از حضرت امام علی (علیه السلام) و عنایت ایشان مجددا به حرم مطهر بازگشت و علی‌رغم شفاى چشمانش تصمیم گرفت براى زیارت حضرت على بن موسى الرضا (علیهما السلام) و حضرت فاطمه معصومه (علیها السلام) به ایران سفر کند.

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران