|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید
سرکرده جنبش یمانی دستور قتل مراجع تقلید را صادر کرد!

اخبار رسیده از کشور عراق حاکی از آن است که «احمد حسن یمانی» سرکرده جنبش یمانی که از مدعیان دروغین است و ادعای دیدار با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را دارد و خود را نماینده ایشان معرفی می کند، اخیرا دستور قتل و ترور مراجع عظام تقلید و علمای سرشناس شیعه را صادر کرده است.
گفتنی است هنوز اطلاعات و اخباری در دست نیست که منظور وی فقط مراجع و علمای شیعه در عراق بوده و یا مدنظر او همه مراجع تقلید و علما است.


لازم به ذکر است هواداران این مدعی دروغین حسینیه ای در نجف أشرف دارند و اقدامات بسیار زیاد ساختگی انجام می دهند. از جمله بدعت های آنها، افزودن عبارت «أشهد أن الیمانی حجة الله» در اذان است.
بررسی های انجام شده نشان می دهد که الیمانی مانند مرجع بعثی سرشناس «محمود الصرخی» از اعضای سابق سازمان اطلاعات و امنیت حزب منحله بعث عراق بوده اما بعد از سقوط رژیم صدام همکاری خود با دستگاه اطلاعات و امنیت عربستان سعودی را آغاز کرده و هدف آنها تخریب و ضربه زدن به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و اعتقادات شیعیان است.

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران